$count += scalar( @{$invoice_ids} );
}
}
+ my $max_count = $count;
foreach (@{ $self->problems }) {
$count-- if $_->{result} eq 'error';
}
- return $count;
+ return ($count, $max_count);
}
sub action_save_invoices {
my ($self) = @_;
- my $count = $self->save_invoices();
+ my ($success_count, $max_count) = $self->save_invoices();
- flash('ok', t8('#1 invoice(s) saved.', $count));
+ if ($success_count == $max_count) {
+ flash('ok', t8('#1 invoice(s) saved.', $success_count));
+ } else {
+ flash('error', t8('At least #1 invoice(s) not saved', $max_count - $success_count));
+ }
$self->action_list();
}
'Assortment items' => 'Sortimentsartikel',
'Assume Tax Consultant Data in Tax Computation?' => 'Beraterdaten in UStVA übernehmen?',
'At least' => 'Mindestens',
+ 'At least #1 invoice(s) not saved' => 'Mindestens #1 Rechnung(en) nicht verarbeitet',
'At least one Perl module that kivitendo ERP requires for running is not installed on your system.' => 'Mindestes ein Perl-Modul, das kivitendo ERP zur Ausführung benötigt, ist auf Ihrem System nicht installiert.',
'At least one of the columns #1, customer, customernumber, customer_gln, vendor, vendornumber, vendor_gln (depending on the target table) is required for matching the entry to an existing customer or vendor.' => 'Mindestens eine der Spalten #1, customer, customernumber, customer_gln, vendor, vendornumber, vendor_gln (von Zieltabelle abhängig) wird benötigt, um einen Eintrag einem bestehenden Kunden bzw. Lieferanten zuzuordnen.',
'At most' => 'Höchstens',